Friday, June 19, 2009

Divine Master and kotak X cincin merah

Tiga mende ni yang brlegar dlm otak aku ari ni.. hadoi la..

i - Divine Master - Merpati Putih
dua tiga hari ni asek dgr divine master je.. dua lagu yang best namely merpati putih n disampingmu.. hehe.. layan jugak la band ni walaupun aku xtau band ni band malaysia ke indonesia..

Merpati Putih

Kau merpati putih terbang di awanan
Ku ingin ikut bersamamu di sana
Sucinya hatimu seputih warnamu
Lembutnya sifatmu indahnya rupamu

Berkali ku tunggu utk melihatmu
di tempat yg engkau singgahi selalu
sayangnya diriku tak sesuci kamu
ku bisa memandang tak dekat padamu

Sedar diri ini sampai terhentinya mati
sampai masa ku kan jatuh ke bumi
walau pada hakikatnya kita tak dapat bersama
agar kau dapat tahu diari di hati
(Agar kau dapat tahu ku mencintaimu)

Ku tulis puisi cerita diriku
Lantas ku kirimkan ia kpd mu
Kukarangi lagu nyanyikan untukmu
teman dikala mendatangnya sepimu
MP3

ii - Kotak X Cincin Merah

Xtaula aku kne tipu ke ape.. kotak X aku asek kne 2 red rings je.. ba** sungguh.. da cek kt microsoft, diorang ckp device overheated.. overheated pale diorang! aku main xsmpai 5menet trus kne.. rasa kt console tu xdela panas pom.. bengong sungguh.. ops, tkasar bahasa.. sori2.. aku ingt2 nk lupakn dulu psl kotak X aku ni.. pasni la upgrade.. xpn gna 'stesen memain 3' trus.. hehe..

No comments:

Post a Comment