Sunday, October 25, 2009

Welcome back..

Salam..

Dah lama xupdate blog ni.. aku ingt da delete dah. tgh check2 fb, ternampak link blog ni..
bukan xnk update tp aku bkn rajin sgt nk memblogging ni.. byk mende da brlaku since last aku update blog ni.. skarang da bekerjaya, bizi ngn keje n anak2 bini.. eh, aku ade anak bini ke? hmm.. aktiviti skarang xbyk da.. so, ini la sdikit sbyk perubahan aku:


  1. Dari xbox ke gitar
  2. Dari kurus ke kurus cket.
  3. Dari byk makan ke kurang mkn.
  4. Dari belajar ke bekerja.
  5. etc.

Kalu nk citer mmg bykla. smpai komik wira tunggal scan aku da nk complete aku kumpul. Hmm, skarang aku da duk kt luar. Sewa rumah kt taman u. rumah teres biasa je, xde gempak sgt. lantai simen, bilik air kecik. tapi alhamdulillah dpt jgk tempat utk berteduh. ni pn aku baru lepas main garena. layan jgkla smpai pukul5 pn xtdo2 lg. keje byk xbwat2, main game boleh aje.

rasa mcm nk citer pnjang tp xguna jgk kot. nk tdo da. aku akan cuba la rajinkan diri tulis2 blog.. atleast yang mmbina la.. kongsi2 ilmu yg xseberapa ni ke.. sblm blah aku nk kutuk maxis bb dlu.

maxis can kiss my sweet metal a**! makan duit haram! ke nerakalah tokey ko! perkhidmatan cam bangang! s*al!


ok, puas hati aku..

Gute Nacht!

No comments:

Post a Comment